همه چیز در مورد هدایای تبلیغاتی

آفر گیفت

آفر گیفت در سال 1392 تاسیس شد، یکی از برترین تأمین کنندگان هدایای تبلیغاتی ایران است که با لوگو و پیام بازاریابی شرکت شما اقدام به چاپ محصولات می کند. ما مفتخریم که تنوع گسترده ای از ایده های کالاهای تبلیغاتی و همچنین محصولات چاپی را برای هر کمپین بازاریابی یا محرک تبلیغاتی، از جمله لیوان های تبلیغاتی، کیف های تبلیغاتی و خودکار تبلیغاتی، ارائه می دهیم.

با در دسترس بودن بیش از 5000 محصول مارک دار، طیف وسیعی از کالاهای تجاری ما شامل لباس ، پارچه ، فلش تبلیغاتی ، دفترچه یادداشت ، اسباب کشی فنی ، پاوربانک ، صفحه کلید ، بند بند ، شیرینی و سایر موارد … خیلی بیشتر! به طور خلاصه ، ما محصولات تبلیغاتی مناسب متناسب با نیازهای شما را به دست آورده ایم ، مخصوصاً اگر با یک موضوع ، مناسبت یا بودجه خاصی کار می کنید. حتی می توانیم ایده های تبلیغاتی غیرمعمول تهیه کنیم تا به تجارت شما کمک کنیم تا واقعاً از رقبا خارج شود. از کاربردی گرفته تا سرگرم کننده ، سازنده تا زیبا ، ما محصولات عالی برای شما داریم – و این نویدبخش است.

چاپ هدایای تبلیغاتی

کالاهای تبلیغاتی چاپ شده با مارک تجاری شرکت شما می توانند نتایج خوبی برای نمایشگاه ها ، نمایشگاه های تجاری ، رویدادهای مصرف کنندگان و موارد دیگر ایجاد کنند. از لیوان های مارک دار گرفته تا کیف های حمل پنبه چاپی و قلم های تبلیغاتی ، ما مجموعه گسترده ای از اقلام داریم که می تواند برای هر موقعیتی مفید باشد ، چه برای یک رویداد ، یک هدایا برای مخاطبان خاص (مانند دانشجویان یا تأمین کنندگان با ارزش) یا به سادگی برای سهام موجود در خانه. محصولاتی مانند جاکلیدی های مارک دار یا مجموعه سفرهای آراسته با آرم نیز می توانند به عنوان بخشی از یک پیشنهاد فصلی به مشتریان وفادار و یا در پایان معامله از آنها بخاطر رسم آنها تشکر کنند.

چرا باید از محصولات تبلیغاتی استفادئه کرد؟

محصولات مارک دار با ارائه موارد تبلیغاتی فرصتی درخشان برای افزایش آگاهی و شناخت شرکت از مدت ها پس از رویداد یا عرضه محصول شما ، راهی خارق العاده برای بازاریابی تجارت شما به مشتریان است.

بر اساس تحقیقات انجمن تبلیغات کالاهای تبلیغاتی انگلیس (BPMA) ، 81٪ از مصرف کنندگان حداقل یک سال پس از دریافت کالاهای تبلیغاتی ، کالاهای تبلیغاتی را نگه می دارند ، به نظر می رسد که موارد تبلیغاتی دو برابر بیشتر از تبلیغات “سنتی” باعث ایجاد انگیزه در مصرف کنندگان می شود. روشهای خرج کردن شما نمی توانید یک کالای تبلیغاتی را نادیده بگیرید یا آن را به صفحه بعد منتقل کنید – بلکه آنها یادآوری های قابل لمس و نام تجاری شما و خدمات آن هستند.

کالاهای مارک دار یک روش ظریف و در عین حال هوشمندانه برای جلب توجه به نام تجاری شما است ، آرم خود را با زندگی روزمره مشتریان خود ادغام می کند و به آنها اجازه می دهد از روزانه (کوپا صبح در یک لیوان چاپی ، شاید) به سختی (مثلاً با مشاغل شما از طریق یک مشعل مارک دار ، یک نور آرام در تاریکی تأمین کند).

آیا می خواهید ایده های تبلیغاتی خود را به اجرا در آورید؟ بیش از محدوده موارد پرفروش ما نگردید. کیف های تبلیغاتی ، لیوان های مارک دار و خودکارهای چاپی همیشه پرطرفدار هستند ، مواردی از وسایل ضروری میز تا لوازم فنی همچنین همه برنده مشتریان ما هستند – و آنها! ما مواردی نیز داریم که می تواند متناسب با انواع جمعیتی باشد ، چه مشتری هدف شما در مدرسه باشد ، چه یک حرفه شلوغ یا یک فرد متعصب ورزشی.

ما در afergifts.com با داشتن گزینه هایی متناسب با همه صنایع ، بودجه و سناریوها ، به ارائه طیف وسیعی بی نظیر از محصولات خود افتخار می کنیم. آیا نمی توانید آنچه را که به دنبال آن هستید یا در تلاش برای یافتن چیزی منحصر به فرد برای فعالیت آینده بازاریابی خود هستید ، پیدا کنید؟ با ما تماس بگیرید – ما بسیار خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم مناسب ترین گزینه را برای کمپین خود پیدا کنید.

تحت تأثیر هدایای شرکتی

ما همچنین دارای مجموعه ای متشخص از اقلام مارک دار لوکس هستیم: ما در حال صحبت کردن در مورد بطری های چاپ شده، قلم های حک شده، دفترهای ارای لوگو نام تجاری شما هستیم … و موارد دیگر بیشتر!

طیف وسیعی از هدایای شرکتی ، هدایای خوبی را برای مشتریان گرامی و همکارانشان فراهم می کند. آنها روشی متفکرانه برای نشان دادن مراقبت های شغلی شما به گیرنده ارائه می دهند ، خواه از آنها بخاطر وفاداری تشکر کنید یا به آنها در جشن گرفتن یک موقعیت خاص کمک کنید. علیرغم هزینه نسبتاً کم ، اینها مواردی هستند که از ارزش بالایی برخوردارند و به یادآوران احترام طولانی مدت کسب و کار شما برای گیرندگان خوش شانس ارائه می دهند. البته این فقط مربوط به مشتریان شما نیست: محصولات تبلیغاتی نیز ایده آل هستند برای وارد کردن برخی از هویت های شرکتی به محل کار ، بیش از حد.

انواع هدایای تبلیغاتی

لباس های تبلیغاتی ، دفترچه های یادداشت مارک دار و خودکارهای مارک دار مواردی هستند که می توانند با آرم شما چاپ شوند و توسط همکاران شما استفاده یا پوشیده شوند ، باعث ایجاد یک وحدت در بین تیم شما و همچنین ایجاد یک پیچ و تاب حرفه ای چشمگیر به جلسات با مشتریان ، حضور در نمایشگاه ها و بیشتر. هر صنعت و هر طور که شما و تیمتان کار می کنید – چه در یک طبقه فروشگاه ، در یک دفتر یا جاده – می توانید اطمینان داشته باشید که ما محصولات عالی را برای شما و همکارانتان داریم.

ما همچنین اقلامی داریم که برای کمک به ارتقا تجارت شما در نمایشگاه های صنعت ، نمایشگاه های مصرف کننده و سایر رویدادهایی که داشتن یک نام تجاری قوی می تواند بسیار مهم باشد ، ایده آل است. چه دنبال بند بند باشید ، چه بانتر یا بنر ، ما این موضوع را پیدا کردیم، امروز برای یک نقل قول سریع با ما تماس بگیرید.

برای مشاهده هدایای نمایشگاهی وارد فروشگاه آفرگیفت شوید.

جمع بندی هدایای تبلیغاتی

به طور خلاصه ، هر احساسی را که می خواهید ایجاد کنید و هر کدام از اهداف بازاریابی را که می خواهید به آن برسید ، یک هدیه تبلیغاتی می تواند به شما کمک کند اهداف خود را بشکنید ، برداشت های پایدار ایجاد کنید و تجارت خود را به عنوان یک رهبر در صنعت خود معرفی کنید.

هرچند فقط حرف ما را قبول نکنید – بازخورد 5 ستاره 5 ستاره ای بی شماری که از ما دریافت کرده ایم. چه بخواهید برای یافتن مورد ایده آل برای کمپین خود کمک کنید ، چه نیاز به کمک در یک پرس و جو از کارهای هنری داشته باشید یا صرفاً یک نقل قول اولیه می خواهید ، مدیران حساب دوستانه ما فقط با یک تماس تلفنی فاصله دارند. و فقط مشتریان ما نیستند که ما را دوست دارند: ما همچنین به روابط قوی خود با تأمین کنندگان خود افتخار می کنیم. در دسامبر 2019 ، ما از برنده شدن کالای تبلیغاتی توزیع کننده سال در جوایز سالانه، که توسط صنعت رای می گیرد ، خوشحال شدیم. سه ماه بعد ، در فوریه سال 2020 ، ما دوباره برنده شدیم: همسالان ما در جوایز معتبر BPMA به ما توزیع کننده سال 5 میلیون پوند دادند.

شما خواه چاپ تمام رنگی ، منبت کاری برجسته یا حکاکی ظریف هستید ، ما محصول را متناسب با آن داریم. برخی از موارد را می توان با عکاسی دیجیتال چاپ کرد ، به این معنی که این تصویر خیره کننده از آخرین مبارزات انتخاباتی شما می تواند روی لیوان تبلیغاتی یا دفترچه یادداشت برای هدایایی با تأثیر جدی نقش بست

همه چیز در مورد هدایای تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top