ویژگی های انگشتر فیروزه مردانه

انگشتر فیروزه مردانه

سنگ فیروزه بدون شک قدیمی‌ترین سنگ تزئینی است که از گذشته بسیار دور توسط انسان مورد استفاده قرار گرفته است. مصری‌ها در 3200 سال قبل از میلاد اولین فرهنگی بودند که به طور گسترده از سنگ فیروزه در جواهرات خود استفاده کردند. این سنگ نخستین بار از دل معادن سینا استخراج شد و آن زمان احترام فوق العاده زیادی برای این سنگ آبی خاص قائل بودند. فیروزه سنگ ملی ایران است و برای قرن‌ها گرانبهاترین سنگ تبت بوده است. حدود 1000 سال پیش سرخپوستان آمریکا نیز شروع به استخراج و فرآوری فیروزه کردند. این سنگ در معادن از آرژانتین تا جنوب ایالات متحده پیدا شده است. امروزه بهترین فیروزه از ایران، افغانستان، استرالیا، تبت و جنوب غربی آمریکا می‌آید که فیروزه هر منطقه دارای رنگ منحصربفرد خود است.

هم هندوها و هم ایرانیان معتقد بودند که این سنگ خوش شانسی به ارمغان می‌آورد، علاوه بر آن در برابر شر از آن‌ها محافظت کرده و منجر به افزایش ثروت می‌شود. ناواهوها (یکی از قبایل سرخ‌پوستی ایالات متحده آمریکا) با پرتاب سنگ به رودخانه از خدای باران می‌خواستند تا در محل زندگی آن‌ها باران ببارد. آپاچی‌ها فکر می‌کردند که این سنگ دقت سلاح‌هایشان را افزایش می‌دهد و زونی‌ها معتقد بودند که این سنگ در برابر شیاطین از آن‌ها محافظت می‌کند.

انگشتر فیروزه مردانه

انگشتر فیروزه مردانه

سنگ فیروزه امروزه هم طرفداران زیادی داشته و با توجه به مزایای زیادی که دارد، از آن‌ها در وسایل مختلفی استفاده می‌کنند که یکی از کاربردهای آن‌ها انگشتر فیروزه مردانه است. انگشتر فیروزه مردانه یکی از بهترین هدایایی است که می‌توانید به عزیزان خود هدیه دهید. این انگشتر تاثیر مثبتی بر روی زندگی روزمره افراد بر جای گذاشته و از لحاظ شکل ظاهری هم بسیار منحصربفرد است.

سنگ فیروزه با دو نوع فیروزه شجری و فیروزه عجمی ساخته می‌شود. فیروزه عجمی دارای رنگ آبی یکدست و فیروزه شجری دارای رگه‌های طلایی یا تیره‌ای است که شکل ظاهری آن‌ها را زیباتر می‌سازد. سنگ فیروزه عجمی قیمتی بالاتر از نوع شجری داشته و در کشورهای عربی محبوبیت زیادی دارد.

سنگ فیروزه تأثیر مفیدی بر خلق و خوی فرد دارد. این سنگ با تززیق حس آرامش باعث می‌شود در طول روز حس مثبت بیشتری داشته باشید. علاوه بر آن سنگ فیروزه به شما کمک می‌کند تا شادابی خود را باز گردانده و از ناامیدی شما جلوگیری می‌کند. همچنین می‌تواند به کاهش استرس و تمرکز شما کمک کند.

از نظر روحی فیروزه نشان دهنده خردی است که از تمام تجربیات زندگی به دست می‌آید. سنگ فیروزه به شما یادآوری می‌کند که همه تجربیات مهم بوده و اشتباهات فقط تجربه هستند. استفاده از سنگ فیروزه به شما کمک خواهد کرد درک بهتری از خود پیدا کرده و بتوانید زندگی بهتری برای خود بسازید. این سنگ با بالا بردن اعتماد بنفس، انرژی منفی را دور کرده و فضای مثبتی در خانه و زندگی روزمره شما خواهد ساخت.

انگشتر فیروزه مردانه اسپرت

از نظر احساسی، فیروزه به بخشیدن خود، پذیرش خود و رها کردن پشیمانی‌های بی اساس کمک می‌کند. از جنبه فیزیکی، فیروزه می‌تواند به افزایش جذب اکسیژن در خون و افزایش میزان پرانا در بدن کمک کند. علاوه بر آن باعث تسکین درد سر، گلو، کلیه و کبد هم خواهد شد. در گذشته سرخپوستان امریکایی این سنگ را پودر کرده و آن را برای بیماران تجویز می‌کردند تا دردهایشان تسکین پیدا کند.

سنگ فیروزه خاصیت سم زدایی داشته و میکروب‌ها و ویروس‌های موجود در بدن را نیز دفع می‌کند. این سنگ باعث بهبود عملکرد قلب شده و جریان خون را نیز بهبود می‌بخشد. نگاه کردن به سنگ فیروزه می‌تواند باعث تقویت قدرت بینایی فرد شود و در بهبود شب کوری نیز موثر است. افرادی که افسردگی داشته و یا از بیماری‌های روحی رنج می‌برند، با استفاده از انگشتر فیروزه می‌توانند علائم خود را بهبود بخشیده و ارامش خود را پیدا کنند. فیروزه در کاهش استرس هم موثر بوده و قرار دادن آن در اتاق خواب مانع از دیدن کابوس می‌شود.

انتخاب انگشتر فیروزه مردانه

برای خرید انگشتر فیروزه مردانه اصل حتما از فروشگاه های معتبر اقدام کنید تا از اصالت محصول اطمینان داشته باشید. میتوانید انواع انگشر فیروزه را به صورت هدیه به عزیزانتان تقدیم کنید. هدیه ای فاخر، زیبا و ارزشمند. می توانید برای آقایان انگشتر فیروزه مردانه اسپرت هدیه دهید که با با انواع سلیقه ها سازگار است و با هر نوع تیپ لباس بشود ست کرد.

ویژگی های انگشتر فیروزه مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top