معرفی سنگ شکن غلطکی

سنگ شکن

سنگ شکن غلتکی به عنوان نوعی تجهیزات سنگ شکن که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد ، در بسیاری از صنایع به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد
زمینه هایی مانند استخراج زغال سنگ ، مهندسی شیمی ، مهندسی متالورژی و غیره. نقش غلتک سنگ شکن این است که مواد با اندازه بزرگ ، مانند ذغال سنگ و سنگ آهن ، به اندازه دانه بندی مورد نیاز ، پودر شود. این در تولید صنعتی بسیار مهم و مسئول فرایند پیگیری است. با توسعه سطح صنعت راهسازی ، تقاضای زیاد برای کارایی بالا از سنگ شکن غلتکی مطرح شده است.

مشاهده سایر مقالات نیلونت

استفاده های سنگ شکن ها

در سال های اخیر ، بسیاری از موسسات تحقیقاتی و شرکت ها در بهینه سازی و بهبود این ماشین ها نقش داشته اند و استفاده های بیشماری از آنها بجای مانده است.
در استفاده عمومی ، یک مشکل واضح ارائه نشده است. به این ترتیب می توان شکاف غلتکی سنگ شکن غلتکی را کنترل کرد بدین ترتیب با اطمینان از اندازه ذرات ماده نهایی حاصل می شود. با توجه به ساختار و کار در اصل ، اندازه ذرات مواد پس از پودر شدن توسط شکاف رول دو غلتک کانکیو منتل تعیین می شود. به طور سنتی ، فاصله از طریق تغییر تغییر اندازه آنها تنظیم می شود. متاسفانه، معایب زیادی وجود دارد ، از جمله شدت کار زیاد ، کنترل غیر دقیق و توانایی درک آنها تنظیم تطبیقی ​​برای فاصله رول پس از پوشیدن ، برای روش کنترل دستی.

تغییرات سنگ شکن ها

اخیراً ، یک اتوماتیک رویکرد کنترل از طریق فن آوری انتقال هیدرولیک به سنگ شکن هیدروکن اعمال می شود و به نتیجه خوبی رسیده است. یاتاقان هر غلتک به ترتیب با میله پیستون سیلندر هیدرولیک متصل می شود. دو میله پیستون به طور هم افزا حرکت داده می شوند تا غلطک متحرک را هنگام تنظیم شکاف هدایت کنید. برای اینکه بتوانید تنظیم انطباقی برای فاصله رول را به طور دقیق انجام دهید و اندازه ذرات را تضمین کنید ، یک روش کارآمد برای سیلندرهای کنترل سنگ شکن غلتکی لازم است. در این وبسایت ، یک کنترل جدید رویکرد مبتنی بر Fuzzy-PID با خود تصحیح فاکتور تصمیم گیری برای رول طراحی و اعمال می شود جهت اطلاع بیشتر به این آدرس مراجعه کنید:

https://novincrusher.com/product-category/قطعات/لوازم-یدکی-خطوط-معادن/قطعات-هیدروکن/

معرفی سنگ شکن غلطکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top