پیشرفت در فناوری استخراج زغال سنگ

معادن ذغال سنگ

منبع، کتاب راهنمای ذغال سنگ: به سمت تولید پاک کننده: تولید زغال سنگ ، 2013

ادغام و تأمین مالی

اکتشافات معدنی و خرید مواد معدنی توسعه معادن به طور سنتی طی دو قرن گذشته به شیوه ای کاملاً آشنا بودجه تأمین می شد – عمدتاً یا تأمین مالی سهام یا تأمین مالی بدهی و معمولاً ترکیبی از هر دو. در مراحل اولیه به صورت استقرار خصوصی ، انتشار سهام ، فروش اوراق قرضه و در صورت موفقیت متوسط ​​شرکت ، نوعی عرضه اولیه عمومی در بورس سهام صورت می گیرد. بیشتر افراد در صنعت با سهام شرکت ها و استفاده از آنها برای تأمین بودجه عملیات حفاری در مراحل اولیه آشنا هستند. تأمین مالی “در بورس” به استانداردهای گزارشگری ، مانند برآورد منابع و ذخیره و اسناد حسابداری مصوب ، نیاز دارد که معاملات “مبادله خارج” نیازی به آن ندارند. اما معاملات «خارج از بورس» کار آسانی نیستند و غالباً در معاملات با سرمایه گذاران پیچیده تری از قبیل قرارگیری خصوصی ، سرمایه گذاری مخاطره آمیز ، سرمایه گذاری مشترک و سرمایه گذاری مبتنی بر حق امتیاز معامله می شود.

استخراج ذغال سنگ

صنعت استخراج ذغال سنگ در حال ادغام است تا بهره وری را افزایش دهد ، سوابق ایمنی را بهبود بخشد و هزینه ها را کاهش دهد. دولت چین خواستار تلاش بیشتر برای تلفیق معادن ذغال سنگ برای کاهش تعداد معادن کوچک منسوخ شده است. هدف این است که تولید یک معدن بزرگ ، با ظرفیت تولید بیش از 50 میلیون تن ، 65٪ از کل کشور را تشکیل دهد (آنون ، 2010). نمونه دیگری از ادغام ، خریداری شرکت آمریکایی Peabody از MacArthur Coal در استرالیا است. شرکت های هندی در حال خرید معادن زغال سنگ در اندونزی هستند. شرکت های ملی در هند و چین در حال جستجوی معادن ذغال سنگ در ایالات متحده هستند. Ambre Energy از استرالیا حداقل در سه معدن بزرگ روباز در غرب ایالات متحده منافع کنترل را خریداری کرده است. Arch Coal ، دومین شرکت بزرگ ذغال سنگ در ایالات متحده ، اخیراً گروه بین المللی ذغال سنگ (ICG) را خریداری کرده است که چندین معدن را در منطقه معدن آپالاچیا در شرق ایالات متحده اداره می کند. اخیراً ، Glencore-Xstrata ادغام را اعلام کرد که دومین شرکت بزرگ استخراج در کره زمین را تشکیل می دهد.

تولید کنندگان OEM یا تجهیزات همچنین در حال ادغام و ترکیب هستند. Caterpillar Bucyrus International ، تولید کننده بیل و دریل را خریداری کرد. پیش از این ، کاترپیلار کامیون های استخراج Terex را خریداری کرده بود. Joy Mining Machinery P&H ، تولید کننده بیل و کشنده را به دست آورد و اخیراً International Mining Machinery Holdings Ltd. چین را نیز خریداری کرده است. حتی شرکت های خدماتی در حال تجارت هستند ، مانند ABB Engineering Mincom ، ارائه دهنده سیستم تعمیر و نگهداری ، و چندین مهندسی شرکت های کوچکتر.

معدن آینده ، از جمله معادن ذغال سنگ ، حتی بیشتر از میزان سرمایه گذاری در معادن در گذشته به سرمایه گذاری سرمایه نیاز دارد. در دهه 1990 سرمایه 500 میلیون دلاری عمده در نظر گرفته شد. امروز ، یک معدن تجاری به بیش از یک میلیارد دلار و همچنین ذخیره و استعداد مدیریت برای ضمانت اجرای چنین پروژه ای نیاز خواهد داشت. استخراج با سرمایه گذاری عمده و تأمین مالی از نیویورک ، لندن و سایر مراکز پول آشنا است. در 20 سال گذشته ، دولت های ملی به بازیگران اصلی در تأمین مالی تحولات تبدیل شده اند. در یک زمان سهم آنها از قبیل زمین ، زیرساخت ها ، پرسنل و مجوزها به نوعی بود. امروز ، آنها اغلب مقداری کمک نقدی به شرکت ارائه می دهند ، که اغلب از یک نهاد مالی بین المللی قرض گرفته می شود. با این حال ، مالکیت کشور در مجتمع صنعتی معدن بسیار بیشتر است و اغلب شامل یک موقعیت سهام در شرکت معدن حمایت مالی از توسعه است. سایر بازیگران مالی از اهمیت بیشتری برخوردار می شوند (Eggert، 2010).

تامین مالی ذغال سنگ

تأمین مالی معدن ذغال سنگ یک پیشنهاد بلند مدت است ، با هزینه های عمده سرمایه اما با 20 تا 50 سال کارکرد و ادامه بازگشت سرمایه. با این حال ، این بازده به طور قابل توجهی کمتر از بازده حاصل از عملیات استخراج سایر فلزات است. اکثر معادن از طریق ترکیبی از بودجه داخلی ، وام های بانکی ، سرمایه گذاری صندوق های تامینی و پیشنهادات سهام تأمین می شوند. با توجه به اینکه قیمت پایدار است و ذغال سنگ زیادی تحت قراردادهای بلند مدت فروخته می شود ، سرمایه گذاری مطمئن و حاشیه قابل قبول برای سرمایه گذاران طولانی مدت در جستجوی ایمنی است.

پیشرفت در فناوری استخراج زغال سنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top