5 تا از بهترین هدایای تبلیغاتی ویژه مدارس

5 تا از بهترین هدایای تبلیغاتی ویژه مدارس
هدایای تبلیغاتی ویژه مدارس در رایاگیفت

اگر یک شرکت تازه کار هستید و قصد دارید محصولات خود را به افراد زیادی معرفی کنید، باید از روش‌های تبلیغاتی استفاده کنید. حتی اگر برند مطرحی هم باشید، نیاز دارید تبلیغات را جدی بگیرید تا برند شما فراموش نشود. در هر حالت انواع کسب و کارها در تمامی زمینه‌های کاری به تبلیغات نیاز دارند. تبلیغات بسته به انتظاری که از نتایج آن دارید، می‌توانید متفاوت باشد اما ارائه هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین روش‌هایی است که به رشد انواع کسب و کارها کمک می‌کند.

چرا از هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم؟

هدایای تبلیغاتی به هر وسیله‌ای گفته می‌شود که به صورت رایگان در اختیار مشتریان و افراد جامعه قرار گرفته و نام برند شما را به آن‌ها معرفی می‌کند. این هدیه می‌تواند یک خودکار ساده یا یک خودنویس گران قیمت باشد، در هر صورت تاثیری که بر جای می‌گذارد، طولانی مدت خواهد بود. اگر تصمیم بگیرید از تبلیغات فضای مجازی استفاده کنید، در حدود 24 ساعت تبلیغ شما جلوی چشم همه افراد خواهد بود و پس از آن ناپدید می‌شود اما در مورد هدایای تبلیغاتی اینگونه نیست. هدایای تبلیغاتی در صورتی که کیفیت قابل قبولی داشته باشند، تا ماه‌ها وظیفه تبلیغات خود را انجام خواهند داد و همیشه در جلوی چشم افراد باقی می‌مانند.

کاربردهای هدایای تبلیغاتی

علاوه بر جذب مشتریان جدید، هدایای تبلیغاتی کاربردهای دیگری هم دارد. به طور مثال می‌توانید با کمک آن‌ها از همکاران خود در شرکت یا مدیران شرکت‌های وابسته به خود قدر دانی کنید. این کار به آن‌ها انگیزه می‌دهد تا در شرکت شما به فعالیت‌های مثبت خود ادامه داده و از سمت دیگر حس ارزشمندی به آن‌ها منتقل خواهد شد. هم‌چنین برای اینکه از مشتریان وفادار و قبلی خود تشکر کنید، ارسال یک هدیه تبلیغاتی گزینه خوب و موثری بنظر می‌رسد. با این کار به آن‌ها نشان می‌دهید که از همراهی آن‌ها سپاسگزار بوده و با یک هدیه حس خوبی ایجاد خواهید کرد.

خرید هدایای تبلیغاتی مخصوص دانش آموزان در رایاگیفت


هدایای تبلیغاتی مخصوص دانش آموزان

برای اثر بخشی بهتر یک کمپین تبلیغاتی ابتدا باید بودجه و جامعه هدف خود را تعیین نمایید. قصد دارید چه رنج سنی را تحت تاثیر قرار داده و بودجه شما برای خرید هدایا چقدر است؟ پاسخ این دو سوال باعث می‌شود انتخاب شما بین هدایای متنوع موجود در بازار محدود شود. اگر قصد دارید دانش آموزان مدارس را هدف قرار دهید، وسایل زیادی وجود دارند که می‌توانید به عنوان هدیه تبلیغاتی به مدارس تقدیم کنید. در این بخش چند هدیه پر کاربرد را معرفی می‌کنیم که معمولا برای مدارس استفاده می‌شوند.

  • خودکار تبلیغاتی : رایج‌ترین نوع هدیه تبلیغاتی، خودکار است که با قیمت بسیار پایینی قابل خریداری بوده و کسب و کارهای کوچک با بودجه محدود هم می‌توانند آن را سفارش دهند. خودکار تبلیغاتی در مدل‌های مختلفی تولید شده و رنگ بندی متنوعی دارند. شما هم می‌توانید لوگو و طرح مورد نظر خود را بر روی سطح فلزی یا پلاستیکی آن چاپ کنید تا جلوه‌ای زیباتر پیدا کند.

از معروف‌ترین خودکار های تبلیغاتی می‌توان خودکار یوروپن را نام برد که خود در مدل های مختلفی طراحی شده و از جذابیت ظاهری بالایی برخوردار است.

  • ماگ تبلیغاتی : ماگ تبلیغاتی هم جز هدایای قیمت مناسب است که در زندگی روزمره کاربرد زیادی دارد. از ماگ تبلیغاتی برای نوشیدن انواع چای، شربت، قهوه و … استفاده شده و هم در محیط کاری و هم محیط منزل قابل استفاده است. ماگ سطح وسیعی را برای چاپ طرح در اختیار شما قرار می‌دهد و با کمی خلاقیت می‌توانید هدیه‌ای منحصربفرد داشته باشید.
  • ست لوازم التحریر تبلیغاتی : برای مدارس ست لوازم التحریر تبلیغاتی بهترین نوع هدیه تبلیغاتی است. در این ست بسته به سلیقه خود می‌توانید وسایل مختلفی مانند خودکار، مداد رنگی، دفترچه یادداشت، سررسید و … قرار داده و به دانش آموزان تقدیم

کنید.

ست لوازم التحریر تبلیغاتی در رایاگیفت
  • هندزفری تبلیغاتی : یکی از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی برای نسل نوجوان و جوان، هندزفری تبلیغاتی است که قیمت بالاتری نسبت به سایر هدایا دارد، اما کاربرد آن هم به مراتب بیشتر است. دانش آموزان در طول روز برای گوش دادن به موسیقی و فایل‌های صوتی تحصیلی خود به هندزفری نیاز پیدا می‌کنند و اگر این وسیله را از شما هدیه بگیرند حس خوبی نسبت به برند شما پیدا خواهند کرد.
  • فلش تبلیغاتی : فلش هم در ردیف هدایای قرار می‌گیرد که در نسل جوان طرفداران زیادی داشته و برای مدت زمان طولانی در کنار افراد باقی می‌ماند. برای خرید فلش تبلیغاتی حتما تحقیقات زیادی انجام دهید تا فلشی با کیفیت پیدا کنید. از آنجایی که اطلاعات دانش آموزان بر روی فلش ذخیره می‌شود، اگر فلش خراب شود اعتبار برند شما خدشه دار خواهد شد زیرا هدیه تبلیغاتی بی کیفیت به مشتریان خود تقدیم کرده‌اید.

خرید انواع هدایای تبلیغاتی با مناسب‌ترین قیمت

شما در رایاگیفت می‌توانید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه را که متناسب با نوع کسب و کار و مخاطب هدفتان است، تهیه کرده و کارشناسان ما در راستای انتخاب خاص ترین هدایا شما را راهنمایی خواهند کرد.

5 تا از بهترین هدایای تبلیغاتی ویژه مدارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top