آشنایی با نوار نقاله

نوار نقاله

نوار نقاله های راه صنعت چالش های حمل و نقل صنعتی مشتری های ما را حل می کنند و این کیفیت را در اختیار کاربر قرار می دهد.
نوار نقاله های راه صنعت بدون نیاز به مصالحه به طور خاص برای نیازهای شما مهندسی شده اند. راه صنعت الگوی مرتبط با تولید کنندگان نوار نقاله های سفارشی ،نوار نقاله های ساخته شده به سفارش و نوار نقاله های پر از ویژگی ها و گزینه های خاص می باشد. قیمت های سریع و بدون دردسر دریافت کنید. زمانهای طولانی را حذف کنید. تفکر خود را در خارج از “فهرست” گسترش دهید. در راه صنعت، نوار نقاله های سفارشی بیشتر از این است که شما به طول و عرض مورد نیاز خود برسید. این بدان معنی است که ما تعداد بی شماری از طرح ها را با تعداد بی شماری از ویژگی ها و گزینه های موجود ارائه می دهیم. ما از سفارشی سازی فرار نمی کنیم، با آغوش باز از آن استقبال می کنیم و انتظار سفارشی سازی با هر شغلی را داریم. بنابراین، ما به راحتی کار خود را در زمینه تولید بهترین سیستم نوار نقاله موجود قرار داده ایم.

نوار نقاله راه صنعت

نقاله های راه صنعت 40 سال است که در سخت ترین محیط ها فعالیت می کنند. ما در صدها صنعت و تقریباً در هر کاربرد قابل تصوری تجربه مهندسی و تجربه میدانی را داریم ، بنابراین می توانید اطمینان حاصل کنید که تجهیزات شما کار می کنند.

نوار نقاله و لاستیک نوار نقاله در زمین 2-1 / 2 “، زمین 4” و 6 “در دسترس است ، که طیف وسیعی از کاربردها از تراشه های ماشینکاری تا عملیات عظیم سنگ زنی را پوشش می دهد.

تایتان طیف کاملی از نوار نقاله های لاستیکی ، پلاستیکی ، اسلت ، مش سیم ، تسمه زنجیره ای و غلتکی را برای مدیریت واحد و جابجایی فله در هر دو محیط خشک و مرطوب ارائه می دهد. آنها برای جابجایی افقی مواد و برای بالا بردن مواد در دسترس هستند. همه با فلسفه ساخت تایتان ساخته شده اند تا در محیط های صنعتی دوام بیاورند.

خط کامل نقاله غلتکی Powered ما با انفجار در اتوماسیون کارخانه در حال رشد است. این شامل نوار نقاله غلتکی موتوری ، نوار نقاله غلتکی قدرت ، نوار نقاله غلتکی زنده زنجیره ای ، AGV ، چرخ دستی های شاتل و بسیاری از سبک های نقاله غلتکی زنده تسمه ای است.

خط کامل نوار نقاله های ما را در اینجا مشاهده کنید.

آشنایی با نوار نقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top